Het Gedichten-Forum Forum Index Het Gedichten-Forum
Klik hier om terug te keren naar www.gedichten-forum.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
  Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hallo, ik ben Sander.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Gedichten-Forum Forum Index -> Wie ben ik?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander V.

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 4:32 pm    Onderwerp: Hallo, ik ben Sander. Reageer met quote

Hallo beste mensen Smile .

Ik ben Sander Vanduffel (ik schrijf onder de naam Sander V.),
ik ben 15 jaar, bijna 16 en ik woon in Neerwinden (Landen), [Vlaams-Brabant]. Ik schrijf al van mijn 12 jaar gedichtjes, maar ik ben pas vorig jaar begonnen met ze op te schrijven en ze te publiceren.
Ik ben vrij volwassen voor mijn leeftijd en ik hem geen gedragsproblemen.
Ik schrijf graag gedichten en Engelse tekstjes over mijn gevoelens, het leven, vriendschap en zoveel meer. Mijn moeder is ook dichter en ze is zelfs vrij bekend in de buurten van Limburg. Dit is de eerste keer dat ik mij registreer op een dichtersforum en ik ben een beetje nieuw in deze wereld.
Dus als je mij wilt helpen en raad geven is dat altijd welkom. Buiten dichten doe ik ook graag aan sport en ga ook graag uit met vrienden.

Dat is het zo'n beetje over mij. Ik hoop dat ik hier veel kan leren!
Bedankt voor het lezen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Gedichten-Forum Forum Index -> Wie ben ik? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: